vineri, 15 aprilie 2011

In my secret lovely life

Pranzul iti deschide pleoapele prinse una de cealalta de lacrimi, dupa ce o noapte intreaga ti-ai plans singuratatea. Nu ai internet in camera, asa ca mananci ceva..orice, si te duci la caffe-ul din spatele caminului C10. Chatuiesti, fara interese, fara stiinta, "doar ca sa treaca timpul"..te gandesti tu in sinea ta.
Dupa doua ore, ai intalnirea stabilita: vis-a-vis de BCU - acolo unde CAT2003 nu stia ca soarecii de biblioteca isi mananca mintile.
        Te aranjezi...blugii cu buzunare, puloverul nou cu umerii goi , si haina imprumutata pe care azi nu ai mai lua-o pe tine nici daca ai primi-o moka:).
Ajungi, vezi un chip de om maruntel si iti iamginezi intr-o clipa ca esti in filmele cu Stan si Bran : tu Bran, el Stan. Golfo di Napoli de pe Copou intretine discutiile despre publicitate, facultate, si chestii legate de viata din camin. Iti place asa...de el, lui ii place asa...de tine. Dar conexiunea inca nu s-a format.
Astepti zilele urmatoare... Anii urmatori: te saruta, dansezi, te plimbi, te apropii, simiti, iubesti, tradezi, te joci, nu mai ai chef, te plictisesti, te desparti, te impaci, aprofundezi, imbratisezi, locuiesti, te certi, cand gatesti, cand nu gatesti, cand esti dezordonata, cand esti ordonata. Cand iti convine, cand nu. Te enervezi, cunosti..sufletul, inima, barbatul, copilul, il iubesti, il vrei pentru tine, ti-ai spune ca pentru toata viata.
    Se intampla. Il iei, semnezi docomentul, "oficial va merge bine". Esti fericita, ai tocuri de 12 cm, ai slabit, esti incredibil de frumoasa, ai jobul tau cu birou cu tot si intalniri cu oameni, care de ieri te intituleaza "Doamna". Esti Doamna lui, ai inelul tau si-ti pare atat de bine! Pentru ca il iubesti, pentru ca nu respiri fara, pentru ca iti place in fiecare zi mai tare, pentru ca simti ca traiesti langa cineva cu adevarat.
Pasesti in patul conjugal, in viata conjugala, totul se conjuga la persoana I plural: "noi".
"Noi doi, am ajuns pana aici. Privesti in urma si parca nu iti vine sa crezi ca cei 6 ani au trecut intr-un respiro.
Iti vine si tie sa crezi?
Te privesc zilnic: in patul meu, care a devenit al nostru, pe strada mea, care a devenit a noastra, in planurile mele, care si ele...au devenit ale noastre. Suntem aici unul pentru celalat. Imi vine sa te iubesc in fiecare zi mai mult. Pentru ca tu esti omul meu. Si pentru ca stii sa ma ierti cand nu am chef de tine, pentru ca iti pare rau pentru atunci cand esti suparat pe mine. Pentru curajul pe care l-ai avut cand mi-ai devenit sot.
Am avut nevoie de timp, de zilele in care sangele a stat sa explodeze, de acomodare. Am iesit din starea "noului" si-mi doresc acum sa ma bucur zilnic de tine. Fii langa mine, tine-ma langa tine. Nu uita de florile, cuvintele dulci si mangaierile tale minunate"
Indoi plicul, il lasi pe biroul sau, si te intinzi dupa sase ani, in patul vostru, cu bratele incolacite peste trupul sau.
Iubesti, esti fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu