luni, 18 aprilie 2011

Luni,

e ziua in care ma dor toate, ziua in care Vama Veche canta "nu am chef azi". Nici de scoala, nici de invatat, nici de mancat, sau de gatit? No way......imi vine lunea sa-mi iau pauza de iubit. Si imi vine lunea sa ma ascund in canapeaua albastra, acoperita cu paturi pufoase, perne multeeee, somn.
Si totusi lunea, ma trezesc dupa insistentele desteptatorului CASPER (pe care il urasc maxim luni dimineata pana ma trezesc), sorb din cafea, pe jumatate adormita desigur, merg la scoala, unde dorm (nu am chef de profa sau de colegi). Se termina scoala, alerg in magazin. Gatesc, mananc. Casper face prajitura cu  branza si aroma de migdale. Il iubesc.
In sfarsit in canapea! O carte, doua minute si somnnn. Fericire.
Seara ne luam picioarele spre caRusel. Sa se auda "R-ul" din glasul fetitei mofturoase.
Ne-am zbenguit corpurile in corzi, mi-am lasat lenea in elasticele portocalii.
Astept sa inceapa saptamana cu MARTI - iubesc martea! Ma invie, imi da chef de oameni, de fructe, de iubire, de litere, de verbe, pana si de cazuri gramaticale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu