luni, 25 aprilie 2011

Ma enerveaza -I-

                 Ma enerveaza cand toata lumea posteaza pe facebook mesaje de "Paste fericit", cand lumea nici nu s-a vazut macar 1 DATA in viata. Ce frumos face faisbucul sa functioneze socializarea, cand oamenii habar nu au cine esti, ce faci, ce bei, ce culori iti plac si ce muzica asculti (daca nu cumva ti-ai postat in statusul tau). Si uneori iti mai cer "prietenia" doar ca sa vada cate kg ai mai pus pe tine, daca ai mai slabit, cum te mai imbraci, pe unde ai mai calatorit.....etc.
                 Ma enerveaza familiile care isi spala boarfele in public. In drumul meu spre serviciu intr-o duminica o mama/sotia, doua fetite si tatal/ sotul. El urla  la ea in limba noastra desigur "nu inteleg de ce faci asta, si de ce te trezesti tu mereu vorbind! Spune ma, de ce? Da ce faci tu asta?!?!" Fetitele lor...chinuite parca de galceava. Imi amintesc sentimentul certurilor dintre parinti. Il detest. Mi-au stricat toata ziua.
                 Ma enerveaza oamenii care fac pe victima. Gospodinele care fac in fiecare zi curatenie si mancare in casa, si isi imagineaza ca au construit din temelie casa respectiva." Vai cat de mult am muncit azi!!!", iar totul a durat maximum doua ore.
                 Ma enerveaza raporturile sociale in care prostii urasc desteptii pentru ca sunt "mai cu nasul pe sus" in opinia lor.
                 Ma scarbesc ipocriziile, prefacatoria, jocul ludic pe scena vietii. Buzele invinetite ale copiilor, pentru ca "bataia e rupta din rai", femeile care schimonosesc un  zambet fals dupa ce sunt "putin alintate de sotii lor" (cu vreo doi pumni).   Barbatii vinovati, dar mandrii de ispravile lor.
                 Ma scot din sarite persoanele care "nu au timp" si totusi dorm peste 10 h din 24. Cand un om are nevoie de 7, maximum 8 ore de somn pe noapte.
                 Cand toata lumea asteapta sa fie sunata, in loc sa sune si sa spuna "vrei sa iesim la o cafea?". Ierarhia cretina pe care si-o induc "omuletii "eu sunt mai jmecher ca el, deci sa sune....daca are nevoie de mine". Si raman doi prosti in casa, se plictisesc cand de fapt ar fi vrut sa bea o bere impreuna.
               De "printii" vesnic in cautarea printeselor blonde -perfecte, eventual bune din prima de maritat, gospodarit, sexuit, mamicit,  nici nu mai vorbesc. Mariou stie mai bine.
              Gacicile care se plang ca au pus un kg. Iar ele sunt anorexice. Sau micile balene ucigase care isi plang in pumnii cat sunt ele de "grasunele" si nu au alergat macar juma' de ora in toata viata lor la un loc.
               Tipele care isi dau acordul pentru orice "da..de ce nu? mergem, facem, dregem" si apoi dispar. Le-ai vazut maine? Dar poimaine? De ieri iti amintesti cum erau? "Decat ca se aflau in treaba".
               Toti intelectualii astia care se dau mare fandositi si "nu asculta manele never ever". Si ii vezi sambata seara cu paraii catre lautari.
              Pitipoancele care nu au o chifla in stomac si alearga dupa zei, cu banet.
              Restaurantele care nu au servetele de panza, si care iti pun chimicale in freshul tau de portocale. 
Pfiuuu nu m-am calmat inca si mai am mii de chestii care ma enerveaza, si despre care nu mi-am vorbit niciodata. Azi m-au chinuit toti nervii din lume, si toata tristetea mai ales, pentru ca nu stiu sa spun "NU" cand trebuie sa spun "NU".
Nu vreau sa va vad decat atunci cand sunteti onesti, amabili, iubitori!!  M-am saturat de voi chipuri false!

PS: la un moment dat, toti trecem prin ipostazele de mai sus. Probabil si eu, uneori. Insa am stiut de fiecare data sa persist in alegerile pe care le-am facut, de cele mai multe ori diferite fata de tot ceea ce ma scoate din minti/ ma enerveaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu