marți, 10 mai 2011

Bun versus Rau

Domle' nu stiu, dar azi mi s-a umplut paharul. Nu e nimic grav (aparent). Dar ma apuca macar o data pe luna criza! Cand ma satur de oamenii lenesi, de prosti, de violenti, de astia delesatori, de inculti, de incapatanati, de parinti iresponsabili. Cand imi vine sa ma scutur de toate tinichelele care zargane atunci cand pasesc.
Ma uit in oglina, imi vorbesc, ma cert cu mine insami, si nu-mi vine sa cred cat de idioata sunt uneori. Nu am curaj sa rup tinichelile de pe lantul slabiciunilor. Nu am curaj sa urlu la toti astia care-mi rup sufletul in doua, care nu ma iubesc pentru ceea ce sunt, carora le sunt indiferenta, si care ma folosesc atunci cand sunt necesara sa-i distrez, sa le dau din soarele meu, sa le storc din energia mea, pentru ca ei sa traiasca pe tronuri de regi si regine.
Astept sa se trezeasca fiara din mine. Sa-i pazeasca pe toti dracu', pentru ca sfantul nu mai are ce sa le faca!
Probabil am sa scriu la nesfarsit. La fel ca Kafka in "Procesul" si nu am sa le dau nicicand scrisorile in care le indrug despre mine si gandurile mele nervoase.
M-am saturat Domle'!! Sa fiu zana maseluta, sa zambesc tot timpul, sa fiu buna tot timpul, sa fiu polivalenta. Sa ajung acasa de la serviciu (unde am avut o zi groaznica dupa o cearta cu seful) si barbatul meu minunat si relaxat, imi tranteste in fata replici de genul:" lasa ca oriunde ai munci, vrei tu asa...sa faci pe sefa!". (bagami'as!!!)
Sa am grija de prietenasi, de familie, de barbat, de copchii (Doamneee bine ca nu am, ca asta imi mai lipsea).
Sa suport replici de genul "tu esti mai grasa ca mine" cand stiu ca un an de zile nu am pus gura pe zaharoase, carbogazoase, carbohidrati, si toate deliciile vietii, am facut mult dar mult sport si am slabit cinspe' kg.
Nu mai vreau sa aud "da ce faci de mancare?" dupa ce trei zile la rand stau in picioare si alerg ca o debila pentru cateva sute de euro. Mai fa-ti si tu Domle'! Mai ridica-ti si tu curu de pe scaun si da jos burta, ca tot e cald afara si frumos!!
Ce ne mai place sa ne plangem ca nu avem aia, si cealalta, vai ce tristi suntem ca nu sunt muieti posmagii! Cam ce iti doresti de la viata, aia primesti!
Nu mai vreau sa investesc din mine, in NIMENI! Gata! NU MAI VREAU!
Tot ce imi doresc este sa fiu egoista, impertinenta si nesimtita. Am vazut eu ca nesimtirea e parte din "FASHON".
Sa ma dau si eu in rand cu lumea. Ca nu mai pot sa fiu buna. Ma retin mai multe tinichele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu