vineri, 20 mai 2011

Mofturi de Vreme

De cateva ore ploua. Dupa ce azi a fost verde, soare si putin vant. Nu tin prognoza meteo. Doar ma gandeam la schimbari. Asa cum face vremea. Acum e cald, acum pac te troznesc fulgerele si tunetele (de care mi-e frica de mor).
Cred ca vremii ii e bine. Nu are nevoie de timp sa se acomodeze. Pentru ca de cele mai multe ori presupun ca ea e sefa: "timpule imi pare rau, dar azi sunt tafnoasa, am chef sa tun un pic" . Si baga Dna. Vreme tunete la greu. Da... sigur sotul ei e Dl. Timp. Parca ii vad in casa lor din Cer cum isi fac ei agenda: "maine vizitam impreuna China. Acolo vom lasa sa fie frumos. La japonezi...ne-am certat cam rau. Ca s-a implicat antipaticul Cutremur.
Saptamana viitoare in principiu suntem bine. Deci in Europa liniste si pace. Cald si soare".
Numai ca....uneori socoteala din Cer nu se potriveste cu cea din calendar. Doar sa nu inceapa Vremea sa se planga. Ba sa planga! De la Noe incoa' s-a lasat si cu potop cand Timpul crud fusese nemilos cu ea.
E si Vremea asta o femeie ..bre! Eu una o'nteleg. Inchid geamul cand ma tuna, si ma rog. Sa nu mi arda si mie una dupa cap. Fac scurtcircuit si e pacat!
De la ce s-o fi luat Vremea asta? Ce  nu i-a placut de l-a trimis pe Soare dupa nori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu