marți, 10 mai 2011

Zi de mai

In pauza mea de munci, care s-a prelungit in seara libera, mi-am luat casperelul la o plimbare in orasul nostru. Am descoperit azi o terasa pe acoperisul unui complex de parcari. Minunat. Zice el ca aduce a Verve (pentru ca e terasa deasupra orasului). Aici in schimb e totul diferit. Te livreaza un lift pana la etajul 10.
Zici ca te urci intr-un OZN care te duce pe un colt de insula fara mare. Nisip de poti sa iti ingropi picioarele, sezlonguri,baldachine , mese delicate cu scaune albe, un turn de biserica cu orologiul auriu, doua cocktailuri, noi doi, soarele si multa lume alintata.
Am vorbit azi despre muzica noastra, despre Adelle si stilul sau, despre Gun's and Roses, Red Hot Chili Papers, 50 Cent. Ne-am minunat si am ras de pitiponcul casper care a devenit fashonist si are in dulap mai mult de 4 perechi de papuci! (da..da....lucrurile se mai schimba. Mov nu-i nimic putred in Danemarca). Ne-am bucurat de stilul nostru de viata, de faptul ca nu mancam desertul inainte de salata, ca ne place ca atunci cand calatorim sa privim arhitectura unui oras, (nu sa facem fotografii pentru Facebook) ca iubim linistea si cultura, ca nu ascultam manele decat rareori cand se lasa cu betie (ceea ce inseamna maxim 1 data pe an, in ultima perioada), ca ne place picnicul si sa jucam badminton. Ne-am amintit de prietenii de odinioara, de clipele din Ro, de momentele unice ale vietii. Poate ca se trage de la maturizare.
Mi-a placut cand i-am spus eu lui ca am invatat sa ne iubim asa cum suntem, iar de el mi-a placut si mai tare cand cu spiritul sau critic si obiectiv m-a corectat spunandu-mi ca "am invatat sa trecem cu vederea". I-am dat dreptate. Pentru ca un cuplu are nevoie mereu de franchete. Ipocrizia ucide orice forma de iubire. Din fericire (si de multe ori din pacate) m-am ales cu domnul "verde in fata". Pur si simplu nu-i scapa nimic. Si asta imi place! Inainte de toate, ai nevoie de un prieten langa tine (sau de un coleg de camera, in spiritul studentiei).
Am stat atintiti in linistea norilor, si scufundati oarecum in spiritul nisipului. Ne-am incalzit clipele in dulcea zi de mai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu