marți, 17 mai 2011

Lush

Saptamana trecuta, in cheful meu de a fi "din ce in ce mai femeie" (cred cu tarie ca ma apropii de 30 de ani in curand si ca depinde de mine cum imi intretin  sanatatea, pielea, corpul,) am descoperit un magazin minune.
Mi-a atras atentia mesajul magazinului, in timp ce stateam in statie sa astept tramvaiul: "Fresh Handmade Cosmetics". Mi-a facut din ochi, si mi-am zis ca "data viitoare am sa intru".
A durat o zi pana am intrat in Heaven! Parfumuri proaspete, esente aromate de lamaie, ciocolata, mango, eucalipt, jojoba (habar nu aveam ce miros are jojoba). Sapunuri din miere si lapte care arata ca un cub bine conservat in frigider, unturi de corp ideale pentru masaj, sau pentru o piele uscata si suparata dupa epilare (cum e a mea), masti pentru toate tipurile de ten, realizate din fructe pisate si combinatii de saruri, sampoane, balsam de buze, crema pentru maini, tot ceea ce are nevoie corpul tau pentru a se imbata cu parfum si rasfat.
M-am lasat ademenita de o crema -unt care arata ca un sapun, miroase a cacao, si are efect 100% garantat.
Personalul, felul de abordare orientat catre client, totul este ireprosabil. Pana si pungile lor galbene folosite drept ambalaj pentru produse. Mesajul  hazliu si educational iti dau o stare de bine.
Cu siguranta in cel mai scurt timp imi voi insela cosmeticele clasice de pana acum, cu cele de la Lush!
Imi place mie sa zic de fiecare data cand ies de la dus:
"Lush iti transforma pielea'n plus!":)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu